25 Ocak 2014 Cumartesi

Lezbiyen dünyam2;

Her bir eşcinselin hayatlarında kabul görmediği anlar vardır.
Bir kız/erkek olup, bir kızla/erkekle el ele gezmek şimdilerde çok güç.
Insanların sizi taciz edercesine o bakışlarına maruz kalmak kimsenin hoşuna gitmez.
Ama eşcinsellere ön yargılı bakan çoğu kişi empati kurmayı denemiyor.
Kendilerini bizler yerine koymayı denemiyor.
Ne yazıkki bazı sayfalarda gördüğüm 'eşcinsellik özentiliktir.' yazıları pekte ilerleyemediğimizi gösteriyor.
Sadece kendi şahsıma dair yazıyorum, neden eşcinsellik özentilik olsun ki?
Üstelik toplum hala bunu kabullenemeyip, milyonlarca gencin bu yüzden intihara başvurmasını bilmemize rağmen. Birde büyüklerimizden duyduğumuz o cümle yokmu.. 'Biz eskiden böylemiydik?'
Susmayı değilde, konuşmayı tercih etmenin nesi yanlış?. Bir insanın kendini savunabilmesi ne güzel bir şeydir oysaki. Fakat kendini size karşı savunan kişi dışında öyle değil mi? Bazılarımız ne yazıkki bunu anlıyamıyoruz.. Yargısız infaz yapan çok kişi tanıdım hayatımda.  Size bu konuda açıkça kendi fikirlerimi sunmak istiyorum.  Eşcinsellik ne güzel şeydir aslında, ön yargılar kalksa ortadan.
Eşcinsel olmak şu zamanda sınanmaktır. Biz sürekli, toplum tarafından sınanıyoruz.
Kimilerimiz bir köşeye saklanıyor, kimilerimiz duygularımızı saklıyoruz. Ailesine belli etmemek için,
karşı cinsle çıkmak zorunda kalıyor kimileri.. Ve kimileri, SUSMUYOR. SAKLANMIYOR. BEN BUYUM VE HEP BÖYLE OLACAĞIM diyor.
Toplumu falan geçtimde, insan ilk kendini kabullene bilmeli. İşte ozaman her şey dahada kolaylaşıyor.
Ama eşcinselliğin çok daha farklı yönlerine tanık oldum çoğu kez.

Bazı eşcinsel arkadaşlarımız, kendini belli etmemek için diğer eşcinselleri küçümsüyor ne yazıkki.
Bunu çevresine söyleyip söylememek ona kalmış ama küçümseyip alay etmekle durumu dahada berbat hale getirmiyormuyuz? Fakat herşeye rağmen 'Ben eşcinselim' diyebilmek, büyük bir adımdır.
Arkadaşlarıma, dostlarıma lezbiyen olduğumu açıkladığım günler geldi aklıma.
Ben toplumun olumsuz tepkilerine kendimi okadar bir hazırlamıştım ki, lezbiyen olduğumu açıkladığımda
fazlasıyla olumlu tepki vermelerine karşı şaşkına dönmüştüm. Sürekli 'Nasıl yani? hiç mi tuhaf gelmedi?' diye soruyordum. Ve aldığım cevap herzaman 'Hayır neden tuhaf gelsin ki?' ve ben 1. şokumu atlatamadan 2. bir şok yaşamıştım açıkçası. Onların vermesini beklediğim tepkiyi, ben onlara vermiştim resmen. Sonra neden bunca zamandır söylemedim acaba diye kızmıştım kendime.
Ortada saklanacak bir durum yoktu kısaca. Böylece arkadaşlarıma karşı dahada rahat konuşmaya başlamıştım. Üstelik çoğu zaman bana fikir verip, hayatımı kolaylaştırmamı sağlayanlarda oldu.
Doğru çevre, bana verilen altın madalya gibiydi.

Benden bukadar, lezbiyen dünyam3'te görüşmek üzere :)

1 yorum:

  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil